Levering en retour - Factuurvoorwaarden

Levering & Leveringskosten

De leveringskosten bedragen € 6,00

Na ontvangst van uw betaling voor 22.00h, wordt uw pakje, uitgezonderd het weekend en feestdagen, 2 dagen later op het door u aangeduide leveringsadres geleverd.

Bij leveringsadres dient uw naam, uw voornaam, de straatnaam, het huisnummer, de postcode en de gemeente ingevuld te worden, bij gebreke waavan, bij terugzending door de transporteur, er extra kosten van € 6,00 aangerekend zullen worden voor 2de verzending naar het juiste adres. 

Het is zeer belangrijk om ons onmiddellijk telefonisch +31 85 107 3372 of per e-mail (info@pureparfum.nl) te verwittigen als u uw pakje 4 dagen na uw betaling nog niet ontvangen hebt, zodat wij kunnen nagaan wat eventueel mislopen is.

Met het opgegeven trackingnummer kunt u uw pakje ook zelf online volgen.

Indien u niet aanwezig bent, dan zal de transporteur een briefje nalaten met een voorstel 2de leveringsdatum, en met informatie over hoe deze 2de leveringsdatum, indien u dit wenst, te wijzigen.

Als u ook op deze 2de leveringsdatum niet aanwezig bent, dan zal uw pakje gedurende 7 dagen in een afhaalpunt in uw geburen geplaatst worden, waarvan bericht in uw brievenbus.

U kunt uw pakje dan aldaar, binnen de termijn, afhalen, op vertoon van uw identiteitskaart.

Als u uw pakje aldaar niet afhaalt binnen de termijn, dan zal het terug naar ons magazijn, bij Out2Send, Delften 23 Unit 6 te 2390 Malle - België, gestuurd worden.

Het pakje kan op uw verzoek, na ontvangst van retour, een tweede keer verstuurd worden.

U dient dan wel vooraf € 6.00 op rekeningnummer BE 94001972787414 van Pyramid Products te betalen als tussenkomst in de kosten.

Gebroken Fles(sen) & Lekkage

Bij zichtbare lekkage dient u het pakje te weigeren en terug met de transporteur mee te geven, bij gebrek waarvan wij de schade niet op onze transportverzekering kunnen verhalen.

Als u het pakje om een bepaalde reden niet terug met de transporteur meegegeven hebt, dient u ons hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen per e-mail: info@pureparfum.nl.

In deze e-mail dient u de omstandigheden uit te leggen, zeker ook met toevoeging foto('s) en filmpje van de verpakking en de gebroken fles(sen), waaruit blijkt dat u bij de levering geen lekkage kon vaststellen. 

Retour

Een pakje mag binnen 14 dagen na ontvangst teruggestuurd worden zonder opgave van reden.

Gelieve een e-mail te sturen naar info@pureparfum.nl, met vraag voor retour en met opgave van uw bankrekeningnummer; wij bevestigen dan binnen 24 uur, en sturen u een retouretiket.

Zorg er wel voor dat uw uw pakket stevig verpakt is, en breng het naar een verzendpunt van uw keuze.

Stuur uw pakje vervolgens naar ons magazijn, bij Out2Send, Delften 23 Unit 6 te 2390 Malle - België

Na ontvangst van uw retourzending in de originele verpakking, in goede staat en ongeopend, wordt het door u betaalde bedrag voor parfum en de leveringskosten binnen 3 werkdagen teruggestort op uw bankrekening.

Stuur uw pakje vervolgens naar ons magazijn, bij Out2Send, Delften 23 Unit 6 te 2390 Malle - België

Na ontvangst van uw retourzending in de originele verpakking, in goede staat en ongeopend, wordt het door u betaalde bedrag voor parfum en de leveringskosten binnen 3 werkdagen teruggestort op uw bankrekening.

Factuurvoorwaarden

De verkochte goederen blijven de eigendom van de verkoper tot de volledige betaling van de verkoopprijs. Na levering draagt de koper alle risico’s. De wanbetaling van één der verschuldigde bedragen op de vervaldag kan de terugvordering van goederen tot gevolg hebben. Alle betalingen geschieden uitsluitend op de Maatschappelijke Zetel of op de Bankrekening van de verkoper.